Handelsbetingelser

Velkommen til PLINTHITs webshop. Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler på vores webshop.

Køb af varer

Personlige informationer så som navn, adresse og betalingsinformationer er nødvendige at udfylde ved køb af varer på PLINTHIT’s webshop. Når du har accepteret og betalt dit køb, vil du modtage en bekræftelse af din bestilling pr. e-mail. Hvis du har yderligere spørgsmål så kontakt da venligst kundeservice på telefon +45 22 23 12 29 alle hverdage mellem kl. 10.00 og 16.00, eller skriv til info@plinthit.com

Fragt

PLINTHIT’s webshop sender pakker med Post Danmark eller GLS. Fragt er gratis. Bemærk dog, at vi ikke sender til lande udenfor Europa - hvis du har yderligere spørgsmål til dette, så kontakt os gerne på info@plinthit.com

Returret

I PLINTHIT’s webshop får du 14 dages fuld returret gældende, fra den dag du modtager dine varer. Ved returnering skal varerne være ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen, samt i original og ubeskadiget emballage. Inden pakken sendes retur til PLINTHIT, skal dette meddeles kundeservice. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, overfører vi det betalte beløbet, til din konto. Fragt omkostninger til returnering står du selv for. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er afsendt. Returnering af varer står for egen regning.

Reklamationer

PLINTHIT’s webshop handler under de retningslinjer, der er givet af Forbrugerstyrelsen. Reklamationer foregår efter købelovens regler. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Dette gælder dog ikke fejl, skader eller slidtage, som skyldes forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindelig slid. Ved reklamation for fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer, kontakt venligst kundeservice på telefon +45 22 23 12 29 alle hverdage mellem kl. 10.00 og 16.00, eller skriv til info@plinthit.com

Betaling

Hos PLINTHIT’s webshop kan du betale med betalingskort Dankort, VISA og Visa Electron.

Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vort lager.

Alle priser hos PLINTHIT’s webshop er angivet i DKK og er inklusive 25% moms.

Sikkerhed

Sikkerheden på PLINTHIT’s webshop er i top, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Med andre ord, er det kun Nets, der har adgang til dine data. Hverken PLINTHIT’s webshop eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved køb. Hos PLINTHIT’s webshop er dine personlige kontaktoplysninger 100% fortrolige og vi garanterer, at ingen andre kan få adgang til dem.

Told & moms

Bestiller du fra et EU-land betales der dansk moms, men ingen told efter reglerne om varernes frie bevægelighed. Bestiller du udenfor et EU-land vil told og moms blive opkrævet lokalt. Der tages forbehold for prisstigninger, afgiftsændringer, valutaændringer, udsolgte/udgåede varer og tastefejl.

Kontakt- og firmaoplysninger

PLINTHIT  ApS
Helsingforsgade 27
8200 Aarhus N
Telefon: 22 23 12 29
Mail: info@plinthit.com
CVR: 36912995

Generelt

Vi sender alle varer som pakkepost. Det gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til Post Danmark med det samme, eller senest 7 dage efter modtagelsen og returnere varen til os. PLINTHIT’s webshop er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten. Se Post Danmark's hjemmeside for informationer her om.

Vi pakker altid varerne sikkert ind, så risikoen for fragtskader minimeres.

Leveringstid

Normal leveringstid indenfor Danmark er 2-5 hverdage. Ved levering i udlandet udregnes der individuel leveringstid. Skulle der opstå forsinkelser hos Post Danmark kan PLINTHIT’s webshop dog ikke drages til ansvar. I tilfælde af udeblevne leverancer, fremsender PLINTHIT’s webshop en ny leverance uden beregning.